piątek, 24 stycznia 2014

Niewiarygodne - Sonic ma nową prace. Jest..... Assasynem?!


To jest, niewiarygodne! Czyżby
postanowił porzucić firmę Sega na większą fuchę? Zapraszam na wgłębienie się w Artykuł.




Ostrzeżenie: Artykuł jest twórstwem wyobraźni ilidams01!

Wiele zdjęć jest prawdziwych, a niektóre są zapropagowane przez fanów. Wielu go widziało. śmigającego z wielką prędkością po dachach. Dodając jego szybkość. z Assasyńskimi umiejętnościami jest nie do pokonania. Oj Sega. coście narobili. Na całe szczęście tylko tak "Dorabia" Do końca nie wiadomo jakie ma zarobki, za zabójstwa. Ale UbiSoft płaci mu ok 1000 dolarów na dzień. Mam nadzieje że ktoś odnajdzie jego prawdziwą fotografię z jego „Assasyńskim ja”. Próbowaliśmy się skontaktować z firmą Sega. Ale mówili mi że nic nie wiedzą że jest Assasynem. Skontaktowaliśmy się zakonem Assasynów i powiedzieli mi że jakiś Sonic jest Ale jest w terenie. Możemy się jednego dowiadywać. Sonic może być wśród nas! Może być wszędzie. Udało nam się skontaktować z talisem. Który jak weszliśmy do jego domu, był Assasynem! Fot, nie mogliśmy zamieścić z powodów jego anonimowości. Odpowiedział że jest w…. Polsce. To mnie rozwaliło. Jest w Warszawie. Zwiedza pałac Kultury wbiegając na niego. Ale zero zdjęć. Tylko rysunki. Nieliczne są prawdziwe. Zamieszczam je poniżej. 


Fotografie są albo twórstwem 

użytkowników albo jego prawdziwy wygląd. Sami zdecydujcie. Który prawdziwy?



#1

#2

#3

#4

#5 (Najbardziej prawdopodobny)

#6

#7



   
#8

Komentujcie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz