piątek, 10 stycznia 2014

Oszukane strony #2 - SPAM SPAM! I JESZCZE RAZ SPAM! Czyli giftcode24.pl

Witajcie, o taj stronie natknąłem się przez przypadek, bo to był.... spam. na stronie craftsite.pl gdy przeglądałem komentarze natknąłem się na tą stronę, postanowiłem ją sprawdzić.



Oto fota strony:

Strony mnożą się jak grzyby po deszczu, ale takiego oszustwa jeszcze nie widziałem. gdy wprowadzimy nasz nr telefonu, zapłacimy 4.92zł/3dni czyli co trzy dni będziemy płacić 4.92zł. istne naciąganie prawda? aby to paskudstwo dezaktywować, pisz następujące dane. treść STOP MOTTO na nr 60420.
Radzę unikać tej strony, oraz mam nadzieje że nie wbiliście w to bagno. Zalecane jest instalowanie wtyczki WOT!

EXTRA SZMATKI!

Oto co jeden ze stołujących się spamerów napisał do mnie:
1. oooo LOL to co do mnie napisał, to jest wręcz śmieszne, założę się że komentarz zniknie w ciągu kilku godzin!

ODP: Zniknął

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz