środa, 22 listopada 2017

Zniknąłem, ale wróciłem...


Witam serdecznie po długiej, nawet 2 letniej przerwie. Postanawiam tchnąć nowe życie w bloga i wprowadzić stosowne, ogromne reformy, aby blog mógł ożyć.


W pierwszej kolejności zmienię styl bloga na inny, ten jest już przestarzały i nieestetyczny. W niedalekiej przyszłości zamierzam pisać poradniki, czy proste newsy (jeśli będą warte uwagi), czy informacje z mojego kanału YT.
Jak widać po "miniaturce" mam w planach pewien projekt. Miałem już wiele projektów w głowie, które były w jakiejś części realizowane. Ten projekt (mam takową nadzieję) planuję ukończyć. Czas na fabułę:
Jest Rok 2017. Prezydent miasta Sosnowiec - Władysław postanawia wyprzedać wszystkie ziemie miasta pod budowę największego lotniska w dziejach ludzkości. Z wiadomym z resztą skutkiem opustoszenia tego miejsca. Czwórka dzieci: Seba, Kowalski, Kamil i Stefan, wraz ze swoimi rodzicami, którzy otrzymali kilkaset tysięcy za ziemie, wyjeżdżają do USA do nowo wybudowanej Polonii w miasteczku South Park. Najpierw tamtejsza ludność nie napawa optymizmem do nowo przybyłych. Ale spokojne miasteczko, wkrótce zmieni się nie do poznania. Czwórka Polskich dzieci poznaję czwórkę dzieci znaną już z serii South Park.
Czy Polska drużyna pozna nowe przyjaźnie? Co się wydarzy? Wszystkiego dowiecie się w animacji pt. "South Park Polonia Odc. 1"

Dziękuję za przeczytanie artykułu i zapraszam do opinii w komentarzach.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz